29 Ağustos 2012 Çarşamba

Tatil Notları-Saklıkent

          Bu kanyon, daha yeni keşfedilmiş. 1988 yılında, Kayadibi köyünde yaşayan bir çoban, burayı bulmuş.
          Hatta, buranın ismini de o vermiş.
          Türkiye’nin en büyük kanyonu. Dünyada eşine ender rastlanır bir doğa harikası




                                                                                          Çok soğuk basamam:)














                                                 Tekne Turu-  Mavi Mağara

                               
                                    5 dakikadan fazla duran nezle olur . Çok soğuk.




8 yorum:

  1. Off ne soğuktur gerçekten Saklıkent in suları, görünce bile içim titredi :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. fotograflar harika,
    blogunu yeni kesfettim takipcin oldum :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. ben zaten takipçinim zevkle.

      Sil
  3. tatlım benim krem seyahat boyu çantaya atmalık en küçüğü yani
    senin 12lira dediğin büyük boydur
    aman yanlış anlaşılma olmasın
    birde şu kelime doğrulamayı kaldırırsan çok ii olcak
    sana yorum yazarken 3 4 kez yazdırtıyor;))

    YanıtlaSil
  4. Bizde geçen sene gitmiştik,çok farklı biyer ben yürürken baya söylenmiştim ama bi okadarda eğlenmiştim.
    .merrapunzel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. balaynda ordaydık harika bi yer saklıkentt

    YanıtlaSil
  6. Cok hoş fotograflar enerjini sevdim artık listemdesin :) Değerli yorumun için de ayrıca çokkk teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil